lauantai 1. maaliskuuta 2014

onnesta sanaton

rakas mieheni olikin järjestänyt minulle aikamoisen yllätyksen.


aamu meni draamaksi aikataulutuksen takia, ja kun pääsin töihin, olin huonolla tuulella. muutaman tunnin päästä työhuoneen oveen koputetiin. ovella oli mieheni, puku päällä, kukkapuska toisessa kädessä ja piknik-kori toisessa. niinpä nautimme ihanan synttäribrunssin työhuoneessani.


kun tulin töistä kotiin, minulle annettiin tunti valmistautumisaikaa. sitten alkoi ovikello soida. yhtäkkiä oli muutamia rakkaita ystäviä, lapsosia sekä veljeni tyttöystävineen, jotka reissasivat juhlistamaan minua ruotsista asti. (kiljuin rappukäytävässä, kun sisko paljasti että he ovat tulossa.)


oli suolaisia herkkuja anoppilasta, makeita siskon, ja yllätyksekseni, mieheni leipomina. jouduin kyllä luovuttamaan tarte tatin -mertaruuteni hänelle. tein sen ilomielin.


olin niin onnellinen syntymäpäivästäni. ja onni jatkui, kun hyvin nukutun yön jälkeen nousin ja tulin keittiöön, missä kaikki oli siivottu.


ihana lahja! mies väitti, että toisen synttärit tuntuu omiakin tärkeämmältä, jos saa järkkäillä toiselle kivoja juttuja. voi ollakin, who knows :)

kuvituksena räpsyjä aiemmin viikolla töitä varten leivotusta maailman parhaasta suklaakakusta. ohjeen saa ken halajaa!

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Iloinen puolestasi, Eeva. Tuo resepti voisi olla käyttökelpoinen paastonajan päättyessä. Saanhan sen?

Arja-anoppi